پردرآمدترین زبان های برنامه نویسی دنیا

پردرآمدترین زبان های برنامه نویسی دنیا

همیشه بر اساس میزان تقاضا و حیطه های کاری مختلف تعدادی از زبان های برنامه نویسی دنیا هستند که نسبت به زبان های برنامه نویسی دیگر برتری پیدا می کنند، و همین موضوع کسب درآمد بیشتر برای برنامه نویسان می شود. پردرآمدترین زبان های برنامه نویسی در دنیا عبارتند از ، Scala، GO ،  Elixir ، Clojure می باشند. این زبان های برنامه نویسی در سال 2019 به عنوان بهترین زبان برنامه نویسی در جهان معرفی شدند.

برای انجام پروژه آباکوس و سفارش شبیه سازی پروژه آباکوس با ما همراه باشید.

یادگیری زبان برنامه نویسی در دوسال اخیر که دنیار درگیر بیماری همه گیر کرونا بود بیشترین توجه را به خود اختصاص داد. اما امروزه شاهد هستیم هر روز به تعداد افراد علاقمند به این حرفه جذاب بیشتر می شود. از جمله زبان های برنامه نویسی که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند از ExpressJs،  لینوکس، mvc، پایتون که بیشترین درآمد را به خود اختصاص داده اند.

معرفی پردرآمدترین زبان های برنامه نویسی دنیا

پایتون، جاوا، کاتلین، سوئیفت، سی شارپ، C و ++C، go، PHP

پایتون (یکی از زبان های برنامه نویسی دنیا)

پایتون یکی از پردرآمدترین زبان های برنامه نویسی در نیا و همینطور در ایران است که طرفداران زیادی میان برنامه نویسان دارد. در گذشته شاید نزدیک به سه دهه قبل از پایتون برای توسعه وب سایت، نوشتن برنامه برای دسکتاپ استفاده می شد. این زبان کتابخانه های بسیاری دارد که کدنویسی را سریعتر و راحت تر می کند. پایتون یک زبان برنامه نویسی از منبع باز است و کاملا رایگان پشتیبانی می شود.

برای انجام پروژه پایتون و سفارش شبیه سازی پروژه پایتون با ما همراه باشید.

همه چیز درباره برنامه نویسی بلاکچین
ادامه مطلب

یادگیری این زبان به قدری ساده است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از وب سایت های معروف مانند پینترست، اینستاگرام، یوتیوب از پایتون بهره می برند. 

Java

زبان برنامه نویسی Java  از قدیمیترین و پرطرفدار ترین زبان های زبانه نویسی در دنیا شناخته شده است. به Java  زبان برنامه نویسی قابل حمل نیز می گویند زیرا شما می توانید آن را یک بار نوشته و بار ها از آن استفاده کنید و یا به عبارتی اجرا کنید. از موارد قابل استفاده از Java  در برنامه های تحت وب، موبایل، دسکتاپ و ربات است همچنین می توان از این زبان برای برنامه های پیچیده تر نیز استفاده کرد.

برای انجام پروژه فلوئنت و سفارش شبیه سازی پروژه فلوئنت با ما همراه باشید.

سوالی که مطرح می شود این است که آیا مزیت پردرآمدترین زبان برنامه نویسی برای انتخاب یک زبان برنامه نویسی کافی است باید بگوییم خیر. شروط دیگری از جمله میزان تقاضا، میزان یادگیری نیز برای استفاده از آن لازم است. یکی از زبان های برنامه نویسی دنیا.

 کاتلین

کاتلین یک زبان برنامه نویسی عمومی می باشد، که در سال 2016 معرفی شد. این زبان برنامه نویسی از زبان های دیگر برنامه نویسی پشتیبانی می کند. کاتلین برای اکثر برنامه های وب، اندروید و دسکتاپ مورد استفاده قرار می گیرد. اکثر برنامه های گوگل مبتنی بر کاتلین می باشد. برخلاف زبان برنامه نویسی پایتون این زبان برنامه نویسی بسیار سخت است و نیاز به تجربه زیاد و آشنایی با سایر زبان های برنامه نویسی دارد. داشتن کد های کم و سازگاری با جاوا این زبان برنامه نویسی را بسیار محبوب کرده است. 

سوئیفت (یکی از زبان های برنامه نویسی دنیا)

سازنده این زبان برنامه نویسی به عنوان یکی از زبان های برنامه نویسی دنیا، شرکت اپل است و این زبان را جهت توسعه برنامه های لینوکس و مک در اختیار برنامه نویسان قرار داده است. سوئیفت نیز یک زبان برنامه نویسی باز است و همین موضوع یادگیری آن را ساده کرده است. از این زبان برنامه نویسی برای انجام برنامه هایی مثل WordPress، Mozilla Firefox، SoundCloud مورد استفاده قرار می گیرد. این زبان برنامه نویسی بیشتر برای برنامه های مربوط به iOS مورد استفاده قرار می گیرد. 

برای انجام پروژه کامسول و سفارش شبیه سازی پروژه کامسول با ما همراه باشید.

بهترین نرم افزار برنامه نویسی اندروید
ادامه مطلب

سی شارپ

سی شارپ نیز یکی از پردرآمدترین زبان های برنامه نویسی که توسط مایکروسافت توسعه پیدا کرد. از سی شارپ در چندین وب سایت مانند Bing ، MarketWatch و Dell استفاده شده است. این زبان برنامه نویسی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی میان توسعه دهندگان وب است. یکی از زبان های برنامه نویسی دنیا.

 C و ++C 

یکی از قدیمی ترین زبان های برنامه نویسی است، و می توان گفت ریشه زبان های برنامه نویسی به شمار می رود. ++C نسخه پیشرفته و کامل شده C می باشد. از هر دوی آنها در علوم کامپیوتری استفاده می شود.

Go

زبان برنامه نویسی go توسط گوگل به منظور توسعه وب طراحی شد. Go بدلیل داشتن مدیریت چند هسته ای و پایگاه های بیشتر کد یکی از سریع ترین زبان های برنامه نویسی به شمار می رود. Go معروف به GOLANG برای حل مشکلات برنامه نویسان در پروژه های بزرگ ایجاد شده است. 

برای انجام پروژه گمز و سفارش شبیه سازی پروژه گمز با ما همراه تماس باشید.

PHP (یکی از زبان های برنامه نویسی دنیا)

یادگیری PHP از نظر برنامه نویسان کاری است مهم زیرا از این زبان برای اکثر وب سایت ها استفاده می شود. از این زبان برنامه نویسی برای نوشتن اسکریپت های سرور استفاده می کنند. یکی از زبان های برنامه نویسی دنیا.

دیدگاه خود را بنویسید

آماده برای شروع

همین حالا درخواست بهترین فریلنسر را برای پروژه خود ثبت نمائید.